TJ

Alla inlägg under april 2013

Av tj - 9 april 2013 14:42

Hej allesammans!! Någon som vet ungefär hur man kan ladda ner denna låten till wii Just Dance 4 ?

http://youtu.be/Ml-jyJhB1KM


Skulle vara jätteroligt om någon vet hur man gör det. 


Ha det gött!!


 

Av tj - 9 april 2013 11:45

Igår var man ju hemma och hade sjukanmält sig från skolan. Idag kände jag att jag får gå iaf men då var en lektion inställd. Klart skönt att få gå hem tidigare visserligen men att gå till skolan för en timme och sen hem känns lite onödigt.


SUCK!


 

Av tj - 8 april 2013 21:28

Detta måste ni höra, det är lite lustigt.. Vi har ungefär 27-30 besökare om dagen, beror på dagar men i alla fall.. Det som är så konstigt då är att,, hör här... Vi har en omröstning men i den borde det just nu vara minst 50 personer som har röstat...??Det är det inte utan 6 stycken ? Är det så många som skiter i ett lägga någon sekund extra på det eller vet ni helt enkelt inte om att vi har en på gång ?   Högst uppskattat att man lägger en liten röst eftersom då får vi svar på den frågan som vi har omröstning på, thanks !!  

 

 

 

   

Av tj - 8 april 2013 20:29

Tjabba ;)


Idag har man tagit det lugnt och gjort lite av varje. Fått både det ena och det andra gjort. T har ju skaffat sig ett bra redigeringsprogram tycks det. Jag blev också tagen och håller på att lära mig men det kan nog ta ett tag. Det blir så när man hoppar mellan massa och det är olika i varje.


Men jag lovar att det kommer gå så småningom. Ha det bra så länge :)


 

Av tj - 8 april 2013 19:33

    

 

Denna underbara lasagne från Familjen Dafgård. Den har en riktigt god och fyllig smak tillsammans med en supergod ost   

 

   


Testa den !

 

 

Av tj - 8 april 2013 17:58

Hej allesammans! Nyss hemkommen från spelningen  Idag gick det jättebra och vi körde lite till skiva-komp och eget. Snart kommer nog en spelning på stan så håll ögonen öppna   


Nu ska jag träna lite innan maten och sen är det denna eländiga religion-provet som vi ska ha på onsdag. ... ...


   

Av tj - 7 april 2013 21:34


 

Av tj - 7 april 2013 19:35

 


Hej på er allesammans! Nu sitter jag här med J och i stället för att han ska ha kul så tänkte jag skriva lite i stället! i fredags så hade jag hela dagen ledig så vi åkte runt med CV till olika affärer och lite sånt. Igår var jag på bio och såg "Jack The Giant slayer! Idag så har jag städat rummet rent och fint, nu är J här så vem vet var vi ska göra!?Kanske ett Just Dance-klipp!  

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards