TJ

Alla inlägg under maj 2013

Av tj - 3 maj 2013 23:42


 

Av tj - 3 maj 2013 23:35

Tja! 

Nu undrar ni kanske hur det gick på bowlingen på kvällen? Jaså vad roligt, då ska jag berätta ..... 

Vi kom dit och så satte de på musiken och discobowlingen startade!

Det var jättekul att spela, en rolig timme och de var inte så tokiga heller i att spela på min bana utan det var spänning och fart  

Sedan hem och göra lite kvällsmat och då såg jag på någon kriminalserie som råkade gå just då.

Så, det var min kväll, ha det gött!!!

 


Av tj - 3 maj 2013 17:42

Nu har jag bestämt mig för en ny intro-låt, hoppas ni också gillar det!



 



Av tj - 2 maj 2013 23:11

Hejsan!


Trycket ökade en aning idag och för första gången så skämtade man om att nu blir det en månad utan fritid. Men det var ju lite till en överdrift. Om man prioriterar studierna den här månaden nu så kommer allt annat att kunna gå ihop också. Det gäller bara att få allt att gå runt.


Historieuppgiften om Amerikas urbefolkning är nästan klar och bilder till projektredovisningen är tagna. De ska läggas in imorgon. Det är viktigt att jag har koll på kommande vecka, eftersom att jag är inbjuden att närvara i Ulricehamn där State of Drama spelar på lördag. Men jag känner att jag kan lägga ner studierna under helgen. 


Puss och kram.   

 

Av tj - 2 maj 2013 17:40

Tja alla människor! 


Idag har vi haft en slags ute-dag! Vi redovisade vårt arbete i skapande, vi som är kvar i Sverige vill säga, haha! 

Vi körde bland annat ett frågespel som var roligt, vi kom delad 2  


Har pluggat svenska så det bara ryker om papprerna och man blir verkligen arg på saker som står, hur andra tänker o.s.v men det slipper många av er, att läsa noveller alltså.. 


Det va allt ju nu och tills imorgon då det är T's fredagsspecial, ha det gött!!



 

Av tj - 1 maj 2013 23:13

T blev klar med sitt spel idag och jag fick äran att testa först. Han har verkligen tänkt på de olika kategorierna i spelet och vi har skrattat mycket. Konstigt att man inte kan alls mycket när en står under press. Det tog oss en evighet att klara av att, då T skapat två börja om rutor på spelplanen. För att vara exakt 1.5 timme. 


Så nu ska vi tacka T för den möda han har lagt ner. Har man otur börjar spelet om och om och om....igen. 


 

Av tj - 1 maj 2013 14:49

Hej allesammans!

Är så glad just nu för att jag äntligen har gjort klart mitt spel! Supersnyggt om jag får säga det själv. 

Hoppas den överlever J's bedömning xD

Men det kommer bli superkul att se om vi hinner spela det imorgon i skolan, vi ska redovisa våra arbeten då men hoppas...


Här är en bild och det avslutar detta inlägg!

Ha det gött!!

 

 

 

 

Av tj - 1 maj 2013 11:45

Hej.

Igår satt jag halva dagen, i skolan i några timmer på lektion och sedan fortsatte jag hemma med att klippa ut en massa frågor till mitt spel...

Direkt när man tänkte, yes nu är det slut... Nej det var mycket kvar att göra... 


Idag är jag klar med klippandet och nu ska bara reglerna till, det ska bli spännande när det ska testas!



   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards