TJ

Alla inlägg under september 2013

Av tj - 29 september 2013 15:14

 

Är det något som jag avskyr mest av allt så är det husspindlar. 

De ska verkligen inte vara i mitt rum och inte vid datorn!!!

 

Av tj - 28 september 2013 23:12

 

Alla de gånger som jag har flugit förut så har jag aldrig haft en riktig uppfattning om hur stor en motor egentligen kan vara.. Ja, nu har jag i alla fall en ganska klar uppfattning gott folk!   

 

Av tj - 28 september 2013 18:05

 


Tjenixen på er!!

Nu ligger jag här och läser lite läxor, det är så bra att kunna kolla sig själv vett ni!!  

Hoppas ni alla ha en skön lördag och så hoppas jag att det är något sevärt på tv också senare..


Tills dess ha det gött!

   

Av tj - 28 september 2013 11:54

   

Av tj - 27 september 2013 15:27

Hej alla våra läsare där ute. 

Nu är det äntligen helg igen och är äntligen hemma igen!


Har med lite bilder också, jag ska också säga att anledningen till mina bristande inlägg är att jag inte har kunnat lägga in bilder och inte haft med hårddisken heller därav saknades mitt fina lilla schema för blogg-veckan, sorry!  


Fredagsspecialen kommer som vanligt senare idag så kika in sen men tills dess får ni klara er med lite bilder från veckan!


       

Av tj - 25 september 2013 00:32

Tjenare eller godkväll. . .
Idag har vi haft lite av varje, vi har planerat en hel del för sportlovet då vi ska hålla i aktiviteter i ett antal kommuner, vi har också haft bild och skapande.
Idag gick vi igenom olika tjocklekar på pennor, vad som gav mörkast färg o.s.v .

Men nu säger jag godnatt till er alla så hörs vi imorgon!
Denna veckan kommer det ingen schema över aktiviteter i bloggen från mig för jag haf glömt min hårddisk hemma där filen ligger i xD

Men som sagt godnatt och sov så gött!!!

Med vänlig hälsning,T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards