TJ

Alla inlägg under november 2015

Av tj - 8 november 2015 01:00


 

Av tj - 6 november 2015 23:08

Vi är mycket glada att över 300 personer har gillat vår blogg!
Inte klokt egentligen! Kan vi bli flera så är det underbart!  

   

Av tj - 6 november 2015 20:26

 


Detta läste jag idag på Aftonbladet ..

   

Vad ska jag säga mer än att jag frågar mig .. Varför vill andra skada andra för så himla mycket för hela tiden!
Psykopater som tydligen fått någon knäpp i hjärnan,, det är ju sant, de har ju hänt något i hjärnan eftersom andra inte går och försöker strypa den man är ihop med..


Tänkte fråga er, tror ni att signalerna är så svåra att upptäcka som hon påstår här?
Jag kan mycket väl tänka mig det, men samtidgt inte..


 



Av tj - 5 november 2015 21:17

 

Har varit lite trädgårdsmästare i dag och krattat löv. Det är inte alls lika romantiskt som i sagornas värld. Jag tröttnade ganska fort på det där, men har man väl påbörjat något så får man slutföra det också.

Resten av dagen har gått till att läsa in sig på ämnet didaktik. Hittat mycket spännande material. Frågan är bara hur mycket jag ska använda?!

 

 

Av tj - 4 november 2015 21:10


 

Av tj - 3 november 2015 21:30

 

Jag blir så trött på nyheterna nuförtiden! Väldigt sällan får man läsa något roligt på bussen på väg till universitetet. Antingen är det bilbränder, våldtäkter, knivskurningar eller inbrott. Vad är det för värld vi har hamnat i ärligt talat?

 

Dagens bästa nyhet är att svenska simsällskapet vill minska surfandet i simhallen. Föräldrarna surfar så mycket att de inte har god uppsikt över sina barn. Nyheten är ganska liten jämfört med eländet, men jag tycker den är väl värd att belysa.

 

Jag blir trött ibland och ifrågasätter mönster som numera polariserar i samhället. Vilket slags samhälle vill vi ha? Saker som händer runt omkring oss nu börjar bli ohanterliga och jag känner inte igen mig längre. Jag ställer mig själv frågan: Har jag varit så naiv att jag inte lagt märke till sådana här mönster tidigare, och vad hade jag kunnat göra för att förhindra dessa? Jag kan inte förnimma några tydliga tecken alls som liknar dagens problematik. Vad var det då som hände?

 

 

Av tj - 3 november 2015 00:30

Tjenare på er allesammans! Ska nog säga godkväll i stället! MItt i natten för att inte ta i..


Idag hade jag halkbana och det gick finfint så där är jag nu godkänd i. Nu återstår det att kunna få ta teoriprov, som jag kommer tycka är svårast, sedan också uppkörningen och jag hoppas verkligen att jag lyckas med dessa den första gånen!!
En lite bild mitt i natten går väl ocskå bra! 
Sov gött!


   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards